Over mijzelf

Als moeder van een prachtige dochter en vrouw van een eveneens gedreven man begrijp ik hoe belangrijk het is om balans te vinden tussen werk en gezin.
Wilt u dit ook? Reken dan op mij!

Freelance administratief medewerker in Limburg die poseert voor de foto met een kop koffie vast

Hallo daar!

Bianca Huygen, geboren en getogen Bilzenaar

Met 20 jaar ervaring in administratieve en financiële processen heb ik enkele jaren geleden beslist om als freelancer aan de slag gegaan.

Mijn doel is ondernemers helpen hun administratieve taken te stroomlijnen en efficiënter te werken. Ik bied ondersteuning op verschillende gebieden, waaronder facturatie, financiële-, personeels- en algemene administratie, agendabeheer, rapportages en de implementatie van nieuwe software, ...

Mijn aanpak is professioneel en persoonlijk, zodat uw onderneming volledig ontlast wordt van administratieve zorgen en u zich kunt richten op wat echt belangrijk is.

Neem gerust contact op voor een gratis kennismakingsgesprek en ontdek hoe ik u kan ondersteunen.

Ordelijke administratie

Het zelfstandig en flexibel ondersteunen van alle taken rond uw financiële en algemene administratie.

Juiste en tijdige aangiftes

De voorbereiding van het zorgvuldig indienen van uw btw- en belastingaangiftes conform de Vlaamse wetgeving.

Efficiënte facturatie

Het nauwkeurig maken en bijhouden van uw facturen en offertes, met volledige transparantie.

Krijg direct een antwoord op uw vraag!

Is het kennismakingsgesprek gratis?
Hoe verloopt de samenwerking?
Hoe werkt jouw prijsstructuur?
Werk je op locatie of vanop afstand?
In welk regio's werk je?
Welke softwarepakketten kan je gebruiken?
Heb je ervaring met het werken voor KMO's?
Ben je beschikbaar voor zowel korte als lange opdrachten?
Hoe waarborg je de vertrouwelijkheid van mijn gegevens?
Hoe snel kan je beginnen?

Bespaar tijd op uw administratie en groei efficiënter.